Mes kuriame individualaus sprendimo
verslo valdymo sistemas,
kurios tiksliai atitinka jūsų poreikius.
Verslo procesų valdymas (ERP)
Gamybos, pardavimų, sandėlio, apskaitos valdymas ir kt.
Užduočių valdymas
Užduočių darbuotojams, skyrių/padalinių vadovams valdymas ir administravimas.
Santykių su klientais valdymas (CRM)
Vadybinių sprendimų priėmimo procedūros ir taisyklės.
Darbuotojų valdymas
Dokumentų susijusių su darbuotojų įdarbinimu/atleidimu valdymas, darbo kalendorių sudarymas, išdirbto darbo fiksavimas ir pan.
Ataskaitos
Verslo proceso ar viso verslo kokybinių charakteristikų rengimas ir kt.
Internetiniai sprendimai
Verslo valdymo sistemos sukurtos veikti serveriuose ir pasiekiamos interneto pagalba.
Mobiliosios aplikacijos
Verslo valdymo sistemų aplikacijos „Android“ ir „iOS“ operacinėse sistemose.
Techninis palaikymas
Sistemų techninis palaikymas po jų sukūrimo ir konsultavimas.
Verslo valdymo sistemų
sprendimai
Verslo valdymo sistemų
sprendimai
Internetiniai sprendimai
Verslo valdymo sistemos sukurtos veikti serveriuose ir pasiekiamos interneto pagalba.
Mobiliosios aplikacijos
Verslo valdymo sistemų aplikacijos „Android“ ir „iOS“ operacinėse sistemose.
Techninis palaikymas
Sistemų techninis palaikymas po jų sukūrimo ir konsultavimas.
Individualizuotų verslo valdymo sistemų
privalumai
Sistema prisitaiko prie jūsų poreikių, o ne atvirkščiai
Rinkoje parduodamų verslo valdymo programų idėja yra parduoti produktus ir sprendimus, kurie tiktų daugumai verslų. Tačiau realiame gyvenime tik nedidelis kiekis tokių programų funkcijų yra naudojama, nes net ir tos pačios šakos versle verslo procesai vykdomi daugiau ar mažiau yra unikalūs. Individualiai sukurta programa prisitaikys prie jūsų poreikių, o ne jums reikės visus verslo procesus pritaikyti prie programos galimybių.
Glaudesnė įmonės procesų integracija
Pagal užsakymą sukurta verslo valdymo sistema gali sklandžiai dirbti visuose verslo procesuose: nuo užsakymų generavimo iki pardavimo ir palaikymo po pardavimo. Visa kliento sąveika su įmone gali būti dokumentuojama.
Programos mastelio keitimas
Mastelis yra dažnas pradedančių įmonių rūpestis. Veiklos pradžioje daugumai procesų vykdyti nereikia ypatingų laiko sąnaudų ir tokiai įmonei užtenka programos, kuri gali atlikti tik vieną iš kelių procesų (pvz. apskaitos). Vėliau išaugus poreikiams, galima papildyti programą naujais moduliais aptarnaujančiais kitus verslo procesus. Didžiulis specialiai klientui kurtos sistemos privalumas yra tas, kad nauji moduliai bus puikiai suderinami su ankstesniais. Tokio lankstumo negali pasiekti nei viena rinkoje esanti sukurta verslo valdymo sistema.
Geresnė verslo kontrolė
Niekas nepažįsta jūsų įmonės, joje vykstančių procesų, atliekamų operacijų ir dirbančių darbuotojų geriau nei jūs. Taigi, kaip masinei rinkai sukurtas sprendimas gali 100% atitikti jūsų reikalavimus? Tiesą sakant, kai naudojate nepriekaištingą CRM platformą, jūs labiau linkę modifikuoti savo procesus ir operacijas, kad tiktų jos funkcionalumui, bet ne atvirkščiai. Tačiau tokie sprendimai atima iš jūsų įmonės procesų kontrolę ir iš vairuotojo vietos jus persodina į keleivio vietą. O pagal užsakymą pagamintas CRM leis jums likti vairuotojo vietoje ir įmonėje organizuoti veiklos procesus taip, kaip jūs norite.
Sklandesnis įmonės veiklos procesų administravimas
Bendro sprendimo CRM sistema paprastai nesugeba automatizuoti specifinių įmonės veiklos procesų ir operacijų taip greitai ir lengvai, kaip jums reikia. Kartais tai padaryti ir nėra įmanoma, nes jums reikalinga funkcija bendro sprendimo CRM gamintojams gali pasirodyti perdaug unikali, kad ją apsimokėtų įdiegti į jų siūlomą produktą. Pagal užsakymą kuriama programa leidžia sklandžiai skaitmenizuoti ir administruoti įmonėje vykstančius procesus pagal jūsų reikalavimus.
Trumpesnis CRM įdiegimas įmonės veikloje
Masinės rinkos CRM platforma dėl savo universalumo reikalauja papildomų žinių ir laiko norint pritaikyti ją savo įmonės veikloje, dažnai teks keisti įmonėje vykstančius procesus pritaikant prie sistemos reikalavimų. Perėjimas prie naujų procesų visuomet reikalauja papildomo laiko, sulėtina gamybą ir padidina klaidų kiekį iki tol, kol bus priprasta prie naujos tvarkos. Be to reikės numatyti ir papildomo laiko apmokyti darbuotojus naudotis CRM. Tam irgi reikės skirti papildomo laiko, kas vėlgi sumažins jūsų gamybos apimtis. Pagal užsakymą sukurtas CRM paprastai būna pritaikytas esamiems darbo srautams, tad perėjimas prie skaitmenizuoto operacijų valdymo būna daug lengvesnis ir jo kaštai gerokai mažesni.
Didesnis įžvalgumas
Tai turbūt labiausiai neįvertinta individualaus sprendimo CRM savybė. Duomenys ir analizė yra pagrindinės sritys, kurios gali padėti padidinti pardavimus ir pajamas. Tačiau bendro pobūdžio CRM platforma dažnai nepateikia duomenų pagal jūsų specifinius reikalavimus. Pagal užsakymą sukurtas CRM leidžia įvesti duomenis kokių jums reikia, pagal jūsų poreikį juos atfiltruoti, surūšiuoti ir pateikti jūsų norimu formatu ataskaitas. Tokios ataskaitos gali padėti sumažinti verslo riziką, geriau įvertinti situaciją rinkoje ir padėti greičiau reaguoti į iškilsiančius iššūkius.
Pigesnis sprendimas
Dėl savo lankstumo prisiderinant prie jūsų įmonės poreikių individualiai užsakyta verslo valdymo sistema yra gerokai pigesnis sprendimas, nei rinkoje siūlomos universalios sistemos. Naudodami individualaus sprendimo CRM, jūs mokate tik už tai, ko jums reikia ir nereikia mokėti už tas funkcijas, kurias jūs galėtumėte naudoti, bet jų niekada jums neprireiks. Be to jūs galite paskirstyti savo išlaidas programinei įrangai per ilgesnį laiką pridėdami daugiau funkcijų, kai augate.